TUALA WANITA ANCAMAN KESIHATAN DALAM DIAM , JANGAN TERPEDAYA DENGAN KEPUTIHAN !!! SELAMAT,SELESA,SIHAT(3 S).Jangan lepaskan peluang emas ini !!!

Kualiti dalam Pad Lady Love

1. 100% Kapas asli
Tuala wanita Lady Love diperbuat daripada 100% kapas asli.
Lembut, Bersih, dan Selamat =)


 Dari ‘Aisyah Radhiyallahu ‘Anha bahwa seorang wanita bertanya kepada Nabi Shallallahu ‘alaihi wa Sallam tentang mandi dari haid. Maka beliau memerintahkannya tata cara bersuci, beliau bersabda:
تَأْخُذُ فِرْصَةً مِنْ مِسْكٍ فَتَطَهُّرُ بِهَا قَالَتْ كَيْفَ أَتَطَهُّرُ بِهَاقَالَ تَطَهَّرِي بِهَاسُبْحَانَ اللهِ.قَالَتْ عَائِشَةُ وَاجْتَذَبْتُهَا إِلَيَّ فَقُلْتُ تَتَبْعِي بِهَاأَثَرَا لدَّمِ
“Hendaklah dia mengambil sepotong kapas atau kain yang diberi minyak wangi kemudian bersucilah dengannya. Wanita itu berkata: “Bagaimana caranya aku bersuci dengannya?” Beliau bersabda: “Maha Suci Allah bersucilah!” Maka ‘Aisyah menarik wanita itu kemudian berkata: “Ikutilah (usaplah) olehmu bekas darah itu dengannya(potongan kain/kapas).”             (HR. Muslim: 332)

2. Tiada Dioksin dan Klorin
Tuala wanita 'jenama X' biasanya terpaksa menggunakan dioksin dan klorin untuk menghasilkan proses pemutihan ke atas tuala wanita. Walaubagaimanapun, ramai wanita yang masih menggunakan lebih 15,000 keping tuala wanita sepanjang hidup mereka.
Konklusinya, ramai wanita berisiko terkena zat dioksin sebanyak 15,000 kali.
Tidak hairanlah jika kini ramai wanita yang mendapat penyakit kanser rahim.

3.Daya serapan lebih.
Tuala wanita ladylove mampu menyerap cecair atau darah berbanding dengan jenama x.Terdapat sistem pernafasan iaitu telus udara . Apabila si pemakainya menggunakan ketika datang bulan akan terasa ion negatif dan infared yang menguasai didalam. Mereka akan rasa lebih selesa,selamat dan sihat.

4.Bungkusan ladylove
Bungkusan yang cantik yang diperbuat daripada aluminium foil(pembalut bungkusan makanan)yang berkualiti tinggi.jika kita sudah menggunakannya tidaklah risau akan dimasuki habuk,bebas dari bakteria,cicak,lipas dan lain2.

No comments:

Post a Comment

Hygiene Tester

Hygiene Tester